Увеличаване на износа за Тайван през 2012 година планира „Булгартабак”, съобщи компанията. През 2011 година тя е реализирала износ от 500 млн. къса, като за 2012 г. той ще достигне над 750 млн. къса, а през 2013 г. се предвижда повече от 1 000 млн. къса.
Компанията е в процес на разработване и на нови продукти за този пазар. Те имат специфичен бленд и опаковка, които ще отговарят на вкусовете и изискванията на потребителите от региона. Интересът към новите продукти е изключително голям. В момента “Булгартабак” е постигнал пазарен дял в Тайван малко под 2%, като продуктите се разпространяват на територията на цялата страна.
„Булгартабак” е компания със сериозен и дългогодишен опит като износител на цигари за Далечен Изток. Освен за Тайван компанията изнася продукти и за Япония и Хонг Конг. Марките, с които е позната на тези пазари, са „ЕВА“ Слимс, ММ и Трезор. Специфичните блендове в продукцията за тези пазари се оценяват положително от потребителите и допринасят за разширяване на пазарното присъствие в този район.
Инвазия на азиатските пазари планира “Булгартабак Холдинг” АД. Това стана ясно след участие на компанията в едно от най-престижните изложения за тютюневи изделия и технологии, което се провежда в Манила, Филипините. В момента продуктите на „Булгартабак“ се продават в над 25 страни и на 3 континента. Вече повече от седем години, успешно се продават марките „ЕВА Слимс” и ММ в Тайван, Хонк Конг и др.
Tweet |
|