България излиза на необятния туристически пазар в Индия, а страната ни беше поставена на трето място в Европа в класацията на „Върджин мъни“ за най-добра дестинация за семейна почивка през 2013 г. Този факт допълнително повиши интереса към нашата страна като туристическа дестинация по време на изложението SATTE 2013 в Делхи, което се проведе от 16 до 18 януари. В него България участва за първи път, съобщиха от пресцентъра на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.
Четири наши компании са участвали в изложението и са представили възможностите за почивка у нас. Офертите им са били основно за обиколни турове в нашата страна - в Казанлък и Розовата долина, Велико Търново, Рилския манастир и другии, както и комбинирани пътувания между България и съседните държави. Тези възможности, както и спа и голф туризма са предпочитани от индийските туристи.
Туроператорите в Индия все по-често се интересуват от възможностите за почивка по линия на корпоративния или инсентив туризма.
Този вид туризъм е популярен в Индия като вид социална политика на фирмата. По тази линия групи служители на фирми пътуват в чужбина, където почиват за сметка на своя работодател. Това са туристи с висока платежоспособност, които търсят разнообразие по време на своята почивка. Това поясни Стефан Йонков, ръководител на Службата по търговско-икономически въпроси на МИЕТ в Делхи.
Коментари (0)
Tweet |
|