Дженерали България съобщи за ръст от 67% в продажбите по дългосрочни полици „Живот” за 2011 година чрез своите канали за масови продажби. Тези резултати бяха обявени на Националната конференция по продажби на Групата, която се проведе в Пловдив. Компанията отчете високи продажбени резултати и на новия си продукт – спестовна застраховка „ДАР“ в полза на дете. Имущественото и автомобилното застраховане за 2011 година бележат ръст спрямо 2010 г. Чрез ритейл каналите в имуществените застраховки Групата реализира приход от над 2 млн. лв., а в Автомобилното застраховане - близо 16 млн. лева. През 2011 г. над 600 нови консултанти са започнали работа в цялата страна, където компанията е разширила регионалната мрежа с 10 нови представителства.
Коментари (0)
Tweet |
|