610 български предприятия са участвали в 65 международни панаири и специализирани изложби. Това е равносметката на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия (ИАНМСП) за 2010 г. Агенцията организира днес в Плевен информационен ден, посветен на интернационализацията на българските предприятия. Проектът се финансира по оперативната програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013 г." Владимир Минев, началник отдел "Информационно обслужване на бизнеса" в дирекцията, която се занимава с интернационализацията на бизнеса в агенцията, също беше в Плевен. Той поясни, че на организираните от агенцията национални щандове на панаирите са представени 20 от браншовете. Сред тях са винопроизводството, дървообработването, машиностроенето, електротехниката, текстила, козметиката, модата и обувната промишленост и други. За същия период агенцията е организирала и 7 търговски мисии. Те са били в Германия, Испания, Финландия, Белгия, Виетнам, САЩ и Китай. С нейна подкрепа са изпратени представители на 97 малки и средни български предприятия. Своите възможности за експорт и импорт са демонстрирали секторите информационни и комуникационни технологии, биопродукти, мебелната промишленост, хранително -вкусова промишленост, етерични масла и много други.
Коментари (0)Tweet |
|