RegionBG

bg iconНачало » Новини » Европа » Как Nestle насърчава малки производители
Как Nestle насърчава малки производители
10 Фев 2012 10:10:00    |    1359    |    Коментари: 0
pic

Компаниите от частния сектор играят важна роля за преодоляване на световната хранителна криза, каза на кръглата маса на „Икономист” на тема „Изхранване на света” в Женева главният изпълнителен директор на Нестле Пол Булке. Увеличаващото се световно население, хранителните отпадъци, недостигът на вода в световен мащаб, използването на храна за биогорива са част от многото фактори, оказващи влияние върху сигурността на храните.
„Предвид факта, че близо 70% от бедността в света е в селските райони, инвестициите в изграждането на аграрния капацитет е от решаващо значение”, добави той и обясни как Нестле работи с почти 600 000 земеделски производители в световен мащаб като предоставя техническа помощ, формира партньорства и оказва финансова подкрепа. Той подчерта как всеобхватната Инициатива за устойчиво земеделие на Нестле подпомага земеделските стопани и насърчава устойчивото развитие в областта на селското стопанство в световен мащаб. Това е част от Инициативата за устойчиво земеделие, което обединява всички заинтересовани хранителни компании и най-вече преработватели и търговци.
Нестле има и модел за работа с местни млекопроизводители, който датира от 1870 г. и в момента е активен в 30 страни по света. Програмите за пряко изкупуване на мляко помагат за решаване на проблема с развитието на селските райони и бедността в много развиващи се страни. Партньорствата на Нестле с агенции като Източноафриканския съвет за развитие на млечния сектор помагат на млекопроизводителите да увеличат устойчивото производство на мляко в Кения и Уганда.
Инвестициите на компанията в плана „Какао” на Нестле и плана NESCAFE свидетелстват за стремежа за подобряване на веригата за доставки, предоставяне на техническа експертиза, обучение на земеделски стопани и подобряване на условията на живот на земеделските общности. Тази дейност е част от това, което Нестле нарича „Създаване на споделена стойност”, а именно – подход към бизнеса, който има за цел да създаде стойност както за акционерите на компанията, така и за общностите, в които тя развива дейност.

 

 

Коментари (0)
Коментирай
Име:
E-mail:
Текст:
Код за сигурност
Напиши символите в полето:
code
 
Региони в България