Първото регистрирано сдружение - „Ловеч - ул. „Осъмска“ 40 – бл. 271“, след проверка и положителна оценка на заявлението за интерес и и финансова помощ, подписа договора, определящ условията за предоставяне на финансова помощ и правата и задълженията на страните. Това съобщиха от пресцентъра на Община Ловеч. С договора сдружението на собствениците даде мандат на общината в лицето на кмета да извърши от негово име действия по осигуряването на необходимия ресурс за обновяване на сградата и организиране на всички дейности по обновяването. Подготвен и изпратен до Българската банка за развитие (ББР) е и следващият пакет документи, за да се пристъпи към процедура за сключване на договор за целево финансиране между общината, ББР и областен управител. От началото на кампанията в община Ловеч са регистрирани девет сдружения на собствениците.
Всички документи, изисквания и методически указания на националната програма са публикувани на сайта на община Ловеч www.lovech.bg.
Tweet |
|