Бутилировачът на продуктите на PepsiCo, Pеpsi Lipton International и Gat Foods за България – Куадрант Бевъриджис, ще предложи 6 нови продукта на пазара у нас до средата на годината. Новите напитки ще бъдат във всички сегменти, в които компанията оперира – газирани, негазирани, нектари, студен чай, както и в т.нар. спортни напитки.
През този месец на пазара излиза най-известната спортна напитка – Gatorade, като тя ще бъде предложена на потребителите в София. Стартира и нов аромат на Evervess - горчив лимон (bitter lemon), той се присъединява към сода и тоник, които в момента са на пазара. През май ще се продава студеният чай Lipton с нов вкус – малина, той се предлага и с вкус на лимон, праскова и зелен чай. Серията нектари и сокове Prisun ще бъде разширена с аромат – коктейл от лимон и мента.
Стартира и изцяло нов бранд газирани напитки – Fizzy. Напитката ще се предлага в два различни вкуса – традиционната българска газирана лимонада и ябълка.
За първото тримесечие на 2012 г. пазарът на безалкохолни напитки продължава да се свива. Консумацията на газирани напитки е намаляла с над 10% спрямо последните три месеца на 2011 г. Спрямо същия период пазарът на кола напитки се е свил с над 9%. В сегмента на нектарите спадът за първото тримесечие на 2012 г. спрямо последното на 2011 г. възлиза на близо 14%. Въпреки това, определени сегменти от категорията на негазираните напитки отчитат растеж в продадените обеми за периода – като тихите напитки, които са отбелязали ръст от близо 13%. Като цяло негазираните напитки са отбелязали ръст в потреблението от над 22% за първите три месеца на годината. (всички цитирани данни са от проучвания на Nielsen)
Коментари (0)
Tweet |
|