RegionBG

bg iconНачало » Икономика » Сектори » Собствени марки на Billa = 9,3% от оборота
Собствени марки на Billa = 9,3% от оборота
17 Яну 2017 12:56:59    |    2722    |    Коментари: 0
pic

Наблюдава се завишен интерес към собствените марки на BILLA. Това обяви на пресконференция Бойко Сачански, Управител на BILLA България. По думите му 9,3% от оборота на компанията минава именно през марките BILLA, Clever и BILLA Premium.

„Собствените марки на BILLA са гарант за високо качество и достъпна цена. Селектираме внимателно доставчиците, с които работим, като много от тях са български. За нас е важно те да следват най-високите стандарти на производство и да не правят компромиси с контрола. Собствените ни марки имат сериозен потенциал за развитие и за утвърждаване на пазара. Затова се стремим непрекъснато да обогатяваме продуктовото портфолио, за да отговаряме на потребностите на нашите клиенти“, коментира Управителят на BILLA България Бойко Сачански.

Еднa от най-предпочитаните собствени марки на търговската верига е марката BILLA, която не отстъпва по качество на най-добрите в продуктовата категория. Тя генерира 4,3% от оборота на веригата. Всеки продукт отговаря на изискванията на клиентите, тъй като се подбира след детайлни тестове и проучвания. Потребителите могат да избират от над 400 артикула на достъпни цени.

Сериозен интерес има и към марката Clever. Клиентите имат достъп до богато разнообразие от над 300 продукта с гарантирано качество. Clever е стандарт за ниска цена. Всяка седмица се осъществява контрол на цените на сравними с Clever стоки в други търговски вериги, които са от една и съща продуктова категория и с идентична спецификация. Ако се окаже, че сравнимите продукти са по-евтини, цената се актуализира.

Чрез марката BILLA Premium търговската верига се позиционира и в премиум сегмента. Суровините, които се използват за производството на продуктите, са с най-високо качество. Любителите на изтънчения вкус имат достъп до над 60 артикула на по-ниска цена в сравнение с други продукти от този клас.

Биомарката Alnatura

BILLA България представи и биомарката Alnatura, като над 200 продукта с този бранд вече могат да бъдат открити в магазините от веригата. Целият асортимент от биопродукти се преработва внимателно и по най-щадящия природата начин. Суровините се отглеждат биологично, а партньорите на Alnatura спазват най-високите стандарти за качество. За разработването на всеки артикул се грижи екип от независими експерти, а към производство се пристъпва едва след единодушно одобрение на рецептата, произхода на съставките и метода на обработка. Към момента няма български производител под тази марка.

Веригата е представена в 37 града в страната със 110 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Коментари (0)
Коментирай
Име:
E-mail:
Текст:
Код за сигурност
Напиши символите в полето:
code
 
Региони в България