През следващия туристически сезон гостите на Община Царево ще бъдат посрещани с нови рекламни пана върху общинските билбордове, съобщава tzarevo.net. Идеята на кмета Петко Арнаудов е акцентът да бъде поставен, както върху културното и историческото наследство на общината, така и върху децата на Царево. Паната ще показват красотата на природата в общината, някои от забележителностите на царевското крайбрежие и ще отразяват по-ясно приоритетите на кметската управа за развитието на града. Идеята е да се покаже на гостите на града историческото и културното наследство на общината, в която се полагат грижи всички религиозни и култови места в региона да бъдат запазени и показани. /Скоро врати ще отвори и новият исторически музей. / Фотографиите показват Царево, като морска врата към Европа - Пристанището в Царево вече е едно приветливо място за акостиране на кораби и яхти и за разходка на туристите. Царево -едно прекрасно място за живеене, е другото послание. Кметската управа полага много усилия за съхраняване на природните дадености и облагородяване на общинския център. Градът има много нови детски площадки и зелени кътове, а най-хубавото е, че младите хора вече не напускат Царево. Тази година училищният праг ще прекрачат 80 първокласници. Посланието „Децата са нашето богатство и бъдеще" се съдържа на няколко от паната. Отправено е към младите родители и децата. "Това е само началото от поредицата инициативи на общината по повод началото на новата учебна година. Искаме да създадем ведро настроение на децата и техните родители", сподели Арнаудов. Билбордовете са общинска собственост и в края на сезона нямат наематели. Това е вторият опит на общината да рекламира Царево и неговите забележителности. По този начин преди две години бяха поставени рекламни пана със слогана "Царево-морска врата към Европа" във връзка със започване на работа на реконструираното общинско пристанище.
Коментари (0)Tweet |
|