Близо 700 хил. лева ще инвестира „Цептер-България” до края на настоящата година. 482 000 от тях са за подбор, наемане, обучение и развитие на персонала и търговските представители, а 118 000 лв. - в разширяване на бизнеса. 100 000 лв. от инвестицията е в нов изложбен център.
Това е първата по-голяма инвестиция на Zepter у нас през последните години. България е била единствената страна в света, където, през последните 5 години, Zepter не е имал свое изложбено пространство поради влошената икономическа обстановка. От представителството вече отчитат нараснало търсене на продукти за здравословен начин на живот и прогнозират 30% ръст в продажбите до края на 2013 г
За първи път у нас в изложбения център ще бъде представена единствена по рода си URA технология – покритие, което не позволява на храната да загори и полепне по повърхността на съда. Патентовани кухненски съдове, изделия за сервиране на маса, уред, който лекува чрез светлина, системи за пречистване на водата и въздуха са сред останалите продукти. Изграждането на изложбения център е отнело над 2 години.
Zepter стъпва на пазара у нас преди 20 години. Над 2,000 души работят за компанията само тук. Цептер-България е част е от Zepter International, която присъства в над 40 страни на 5 континента и има 7 производствени бази. Продуктите й са в 5 направления: Home Art (кухненски съдове, прибори, сервизи за напитки, изделия за маса и система за вакуумиране), Medical (уреди с медицинско и козметично приложение), Home Care (системи за пречистване на водата и въздуха, и за почистване), Cosmetics (грижа за кожата), Luxury (часовници, пособия за писане, бижута). Почти няма български дом, където да не присъства артикул от Zepter.
На снимката: Инвестицията в изложбения център у нас е 100 000 лева, а изграждането му отнема над 2 години. Дизайнът наподобява този на изложбената зала на Zepter в Милано.
Tweet |
|